Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Christmas Banner
Χο! Χο! Χο!
To vimatisko.gr
και οι συνεργάτες του
σας εύχονται
Χρόνια πολλά
και καλά Χριστούγεννα!

Τελευταία σχόλια

Αγγελοπουλος Ιωάννης : Σήμερα (14:19)
Συνταξιούχος - Συλλυπητήρια στην οικογένεια και καλό κουράγιο και καλό του ταξίδι στον άλλο κόσμο …..!!!Δεν είμαι γιατρός ,είμαι σε μια ηλικία που γνωρίζω ότι μια πολύ βασική μου αναγκη είναι η ιατρική περίθαλψη Για αυτό θα τολμήσω να εκφράσω ορισμένες σκέψεις .Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα όλα τα σχόλια και τρόμαξα γιατί είναι όλα ανώνυμα , γιατί δεν εκφράζετε την γνώμη σας με όνομα υπάρχει ίσως φόβος η τι στο καλό είναι ο λόγος που τα σχόλια είναι ανώνυμα ??? Και τώρα στο θέμα πριν μερικές εβδομάδες διάβασα στην σελίδα σας τους πανηγυρισμούς από τους αιρετούς πολιτικούς άρχοντες του νησιού μας το χτίσιμο ενός Καινούργιου νοσοκομείου , και είχα επώνυμα την γνώμη μου ότι όταν το υπάρχον νοσοκομείο λειτουργεί όπως περιγράψατε όλοι ,το καινούργιο θα είναι μόνο ευκαιρία για το μεγάλο φαγοπότι στα δικά τους παιδιά , όταν τα πάντα γίνονται υπό τον έλεγχο του νεκροθάφτη του ΕΣΥ κυρίου Γεωργιάδη που έχει επιβάλει έναν γνωστό στόχο στον τομέα της υγείας ….!!!! Και για το γεγονός με λύπη δεν άκουσα από τους δυο γιατρούς η αυτούς που μπορούν να εκτιμήσουν το θέμα ότι κάτι δεν έγινε σωστά και έγιναν λάθη που είναι απαράδεκτα , και άσχετοι έριξαν και προσωπική ευθύνη στον αποθανόντα απαράδεκτο κατά την γνώμη μου ….!!!!Πρέπει όλοι μας να γνωρίζουμε ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δεν θελουμε να κατηγορήσουμε κανέναν αλλά δεν πρέπει περιμένουμε να γίνει σε λίγο πάλι κάτι ανάλογο , και ότι αυτοί που έχουν θέση ευθύνης και οι γιατροί μας δεν επιτρέπετε να ανέχονται και να αποδέχονται πολιτικές που κάνουν την ζωή τους δύσκολη και την δικιά μας σαν ασθενείς αδύνατη ….??? Ο Hippokrates θα ντρεπόταν γιατί λέμε ότι η ΚΩΣ είναι το Νησί του Με φιλικούς χαιρετισμούς Α Γ
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΙΛΟΤΟ - ΕΒΑΛΑΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ΠΙΛΟΤΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΙΛΟΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΛΑΝΕ . ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΩ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΝΟΙΑ .
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Μυαλά τις πούλας! - Το νοσοκομείο το διαχειρίζονται ΚΟΤΕΣ!!!Εδώ καί πολλές δεκαετίες!!! Άχρηστοι! Διά αυτούς τους λόγους γκρέμισμα με Πούλτοζες θέλει!!!Και διακοπή εισφορών γειά την υγεία των πολιτών!!!Προς ΤΙ????Οι φόροι??? Υγείας???
Ανώνυμος : Σήμερα (14:19)
Στο ίδιο έργο θεατές - Βρείτε μια επιστολή - άρθρο ενός Ιατρού που είχε διατελέσει αγροτικός Ιατρός στο παρελθόν και αναδημοσιευσετο. Αναλύει την κατάσταση εκ των έσω με κάθε λεπτομέρεια. Συλλυπητήρια στους συγγενείς του θανόντος.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Απλή λογική - Μέχρι και τώρα ανευθυνότητα προσπαθούν να μας πουν ότι ευθύνεται ο μαθητευομενος που ήσασταν εσείς κύριοι να τους ελέγχετε και να τους καθοδηγείται. Εσείς πρέπει να του δείχνετε και να τους διορθώνετε πριν τις τελικές αποφάσεις. Είσαστε άφαντοι και τώρα και πριν όπως πάντα θα προσπαθήσουν να αποδώσουν ευθύνες σε ανθρώπους που δεν είχαν την ευθύνη. Ζητήστε ή να κλείσει το Νοσοκομείο και τα έξοδα του να δίνονται στους Δημότες να πηγαίνουν σε ιδιώτες ή φροντίστε να έρθουν γιατροι οι οποίοι θα πληρώνονται σωστά για να μένουν. Τα λεφτά για την ανέγερση του νέου νοσοκομείου να δοθούν για στελέχωση γιατρών του Νοσοκομείου και του Κέντρου υγεία της Αντιμαχειας .κτίρια υπάρχουν γιατροι δεν υπάρχουν.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Κύριοι - Επιβάλλεται στα ξενοδοχεία! Ανάλογα με τον αριθμό των κλινών τούς! Φορολόγηση στούς ιδιοκτήτες η ειδικό φόρο γειά την υγεία!!!Και άμεσα θά οικονομηθουν παχτολοί χρημάτων που έχουν ανάγκη!Και οι κάτοικοί όπως και επισκέπτες του νησιού!!! Αλλά πότε είχε άνδρες με μυαλά καί παντελόνια σέ αυτό τον τόπο!!! Κουνήστε τούς πισινούς και τα μυαλά σάς! Άλλες χώρες έχουν υποδιαιστερες οικονομικές δυνατότητες!!! Αλλά λαμπρές υγειονομικές υπηρεσίες!!!
Ιατρός: Σήμερα (14:19)
το διαχρονικό πρόβλημα του νοσοκομείου - Εγραψα κάποιες σκέψεις πριν (δεν ξέρω αν αναρτηθούν...)αλλα θα επιθυμούσα να προσθέσω κάτι τελευταίο χωρίς να καταχραστώ την οικονομία του χώρου και την υπομονή σας... Μην αποδίδετε ευθύνη στον Δκτη του Νοσοκομείου. Ο κος Φανιός κάνει ότι μπορεί διοικητικά , με ότι του έχουν διαθέσει. Και είναι σίγουρο ότι προσπαθεί για το καλύτερο χωρίς προσωπικό όφελος, αλλά οι δυνατότητες΄του είναι περιορισμένες.Δεν δύναται να εκπαιδεύσει ιατρούς, και κυρίως δεν μπορεί να λάβει πολιτικές αποφάσεις, ούτε να προσλάβει ιατρούς οι οποίοι θα αποχωρήσουν στο πρώτο τρίμηνο πρόσληψής τους...Ο κος Γεωργιάδης είναι αυτός που μπορεί να λύσει το πρόβλημα άμεσα, διορίζοντας ιατρούς με καθεστώς πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, με ανάλογους μισθούς, επιβάλλοντας στις ξενοδοχειακές μονάδες του νησιού να εισφέρουν ανάλογα με τον αριθμό των κλινών τους στη λειτουργία του Νοσοκομείου.Αγαπητέ Νίκο μπορεί να έχεις τη καλύτερη προαίρεση, αλλά είπαμε η απόφαση είναι ΜΟΝΟ πολιτική...
Ιατρός: Σήμερα (14:19)
το διαχρονικό πρόβλημα του νοσοκομείου - Σε όλο τον κόσμο ο καθρέφτης και η πραγματική απεικόνιση της λειτουργίας του κάθε νοσοκομείου είναι τα επείγοντα. Στο αντίστοιχο αγγλικό ΕΣΥ (NHS) δε όταν λειτουργούσε ως παγκοσμιο πρότυπο(προ 30ετίας...), είχαν οργανώσει τα ΤΕΠ ως ξεχωριστή κλινική(admission unit) στελεχωμένη από ιατρούς παθολογικής και χειρουργικής ειδικότητας(βάσει της φύσης της πλειονότητας των παθολογικών-χειρουργικών περιστατικων), νοσηλευτές και δυνατότητα 24ωρης παραμονής(παρακολούθηση καρδιακων δεικτων, ΗΚΓ, test κοπώσεως) και ακολούθως εισαγωγή ή έξοδος του ασθενούς. Περιττό να αναφέρω ότι οι ιατροί αυτοί ήταν οι καλύτερα αμειβόμενοι-ακόμη και οι locum ιατροί αμείβονταν με 30% επιπλέον της αμοιβής τους- λόγω της ευθύνης της εργασίας τους. Το διαχρονικό πρόβλημα λειτουργίας του Νοσοκομείου της Κω είναι γνωστό και η λύση του προφανέστατη. Δεν μπορεί να βρεθεί ιατρός (ειδικός) που να εργάζεται με 2000 ή 2500 ευρώ το μήνα με 5 και 6 εφημερίες, έχοντας ανα πάσα στιγμή επικρεμάμενη επί της κεφαλής του τη δαμόκλειο σπάθη ιατρικού σφάλματος, (συχνά άλλων) και χωρίς τη παραμικρή νομική προστασία, σφάλμα το οποιο δυνητικά μπορεί να τον καταστρέψει. Την ίδια δε στιγμή συνάδελφοί του να πλουτίζουν από το εξωτερικό τους ιατρείο, λίγα μέτρα μόλις από το νοσοκομείο χωρίς τη παραμικρή ευθύνη,(καθόσον η παρότρυνση όταν υπάρξει δυσκολία και η αμοιβή έχει δοθεί, είναι γνωστή... πήγαινε στο νοσοκομείο...). Η πρακτική αυτή δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στον δυτικό κόσμο. Πουθενα ασφαλιστική εταιρεία ή κρατικός φορέας δεν αποζημιώνει ιατρούς χωρίς να έχουν ολοκληρώσει τη περίθαλψη του ασθενούς. Στη Γαλλία δε όπου και εκεί υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης κάποιων επαρχιακών νοσοκομείων, όποιος ιατρός αποφασίσει να πάει στη περιοχή( το κόστος δημιουργίας ιδιωτικού ιατρείου δε δεν είναι καθόλου τσάμπα, αλλά υπολογίζεται στα 100-200.000 ευρώ και αποδίδεται στη κοινότητα), ό ιατρός αυτός είναι υποχρεωμένος να εργαστεί ΚΑΙ στο νοσοκομείο. Η κατάσταση που επικρατεί στη πατρίδα μας δεν υπάρχει πουθενά αλλου στο κόσμο. Απλά οι τοπικοί decision-policy makers τρομάρα τους, θεωρούν(ατομική σωτηρία γαρ...) ότι θα τη γλυτώσουν. Λυπάμαι που δεν συμφωνώ... Υ.Γ Συλλυπητήρια στους οικείους του θανόντος.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Αυτός ο καινούργιος διοικητής!!! - Συνέχεια φωτογραφίες με καινούργιους γιατρούς και νοσηλευτές βγάζει!!! Αλλά Από διοίκηση και οργάνωση του νοσοκομείου! Φαίνεται ότι έχει μεσάνυχτα!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Αγροτικοί γιατροι στα επειγοντα - Προφανώς αμα εχεις πάντα στα επειγοντα νοσοκομείου αγροτικούς γιατρούς ....
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Κωοι - κομματόσκυλα - Κωοι - κομματόσκυλα εισπράτετε ότι ψηφίζατε τόσα χρόνια και ακόμα ψηφίζετε ! Κωοι κομματόσκυλα όλοι σας θα πεθάνετε σαν τα σκυλιά διότι εσείς το επιλέξατε ! Κωοι κομματόσκυλα είστε άξιοι της μοίρας σας ! Σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι στον άτυχο Μιχάλη που έχει χίλια δίκια η οικογένεια του.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Προς to live and die in L.A - Κάνετε λάθος. Η ημιμαθεία ως γνωστόν είναι χειρότερη της αμάθειας αγαπητή. Σε κάθε ΕΙΣΑΓΩΓΗ διενεργείται καρδιογράφημα. Όχι σε κάθε εξέταση στα εξωτερικά ιατρεία. Δεύτερον, οπισθοστερμικο άλγος με επέκταση στον τράχηλο ως γνωστόν είναι τυπικό άλγος. Άλγος μόνο στα δόντια/σιαγόνα και κεφάλι αποτελεί άτυπο και σπάνιο σύμπτωμα έτσι μεμονωμένο , ως εκδήλωση οξέως στεφανιαιου συνδρόμου. Μη διαστρεβλώνετε τα πράγματα.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
μπε - Μα ο Άδωνης δεν είπε ότι όλα είναι ζάχαρη; Στο νοσοκομείο όταν ήρθε του είπαν ότι όλα είναι τέλεια και βγαίναν χαμογελαστοί φωτογραφίες! Τι; Όχι; Μας κοροϊδεύουν; Πωπω πέφτω από τα σύννεφα!
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
ενα ..... ειμαστε - οταν πας σε νοσοκομειο ειναι υποχρεωμενοι να ψαξουν τι εχεις και πονας,δεν πας γιατι ετσι σου ηρθε,ο γιατρος ειναι υποχρεομενος να βρει τι εχεις,και αν δεν βρισκει να σε κρατησει εκει μεχρι να κανει ολες τις εξετασεις ωστε να βρει τι εχεις.ολα τα αλλα που λες φιλε πιο πανω ειναι ..... εχασε ενα ανθρωπος υπευθυνη σας ενω θα μπορουσε να εχει γλιτωσει.και ποσοι δεν θα γλιτωσανε ..ξερω παρομοια περιπτωση ανθρωπου που τον διωχνανε και επειδη η γυναικα του δεν τον επερνε τελικα τον στειλαν επειγοντως αθηνα και γλιτωσε στο τσακ.......
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Αφραγκος - Εγώ ξέρω ότι μετά το αποτέλεσμα όλοι γινόμαστε ειδικοί εδώ για έναν πόνο μας στέλνουν ο ένας για ακτίνες ο άλλος για υπέροχο ο άλλο για αξονική και πάλι τίποτα.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Εικοιν - Όλοι ειδικοί γίναμε ανάλυση ιατρικής περίθαλψης. Ένα πρέπει να φωνάζουμε όλοι μαζί στελέχωση του νοσοκομείου με γιατρούς . Με 5 γιατρούς και 5 αγροτικούς να περιμένουμε και άλλα τέτοια περαστικά αφού δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του νησιού μας.
...: Σήμερα (14:19)
to live and die in L.A - O κύριος ή κυρία που γράφει ως άγνωστος συλλυπητήρια στους οικείους του θανόντος, θα πρέπει να αναθεωρήσει τους ισχυρισμούς του. ΗΚΓ σε οποιαδήποτε εισαγωγη ασθενούς, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, και ο οποίος ασθενής αιτιάται πόνο(όχι απαραίτητα τυπικό, οπισθοστερνικό) είναι απαραίτητο να γίνεται . Ολα τα ιατρικά Guidelines το απαιτούν. Επιπροσθέτως το κόστοςτου είναι μηδενικό. Επιπλέον ο συνεχής οξύς πόνος με επέκταση στο τράχηλο είναι στηθαγχικός(καρδιακός) πόνος unless proven otherwise. Κανείς που ασχολείται (εστω ερασιτεχνικά) με την ιατρικη δεν δικαιούται να το αγνοεί. Δυστυχώς παρόμοια περιστατικά θα γίνονται όλο και συχνοτερα(σε δημόσια νοσοκομεία αλλά και ιδιωτικά θεραπευτήρια) όσο ονομάζονται ιατροί κάποιοι που δεν είχαν ποτέ σκοπό να σπουδάσουν σοβαρά, και απλά τους προσφέρθηκε η ευκαιρία να ονομαστούν ιατροί σπουδάζοντας(...) με τον γνωστό τρόπο.
Σάρα: Σήμερα (14:19)
Απορία - Νομίζαμε ότι λειτουργούν άψογα ,με την έλευση του νεου διοικητή...Τι δεν ισχύει;;;Κατ'άλλα τα "βραβεία",μας μαράνανε!!!
ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΑΣ: Σήμερα (14:19)
Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝ - ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΝΤΕΛΙΒΕΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΕΚ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Συλλυπητήρια στους οικειουςτου - Αρχικά συλλυπητήρια για τον εκλιπόντα. Δεύτερον, δεν υπάρχει πρωτόκολλο για καρδιογραφημα σε όσους πηγαίνουν στα εξωτερικά ιατρεια. Προφανώς η κλινική εικόνα που περιγράψατε απείχε αρκετά από την εικόνα καρδιολογικου περιστατικου. Δεν νομίζω ότι αρνήθηκε κάποιος να κάνετε καρδιογράφημα και προφανώς και εσείς εκ των υστέρων αντιλαμβάνεστε ότι αυτό που είχε ήταν κάτι καρδιολογικό. Είναι δικαίωμα σας να αναζητείτε απαντήσεις σε ερωτήματα που σας δημιουργούνται και είναι κατανοητό. Αλλά θα πρέπει να αντιληφθείτε όλοι ότι το νοσοκομειο δεν είναι ένας μαγικός χώρος όπου πηγαίνετε και αυτομάτως τιθενται διαγνώσεις.Εκτος από τον ιατρό, και ο ασθενής έχει ευθύνη να διατυπώσει σωστά την συμπτωματολογία του για να προσανατολιστεί σωστά ο ιατρός και να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες. Και βέβαια, όλοι γνωρίζετε τις τεράστιες ελλείψεις του νοσοκομείου αλλά δεν κάνετε απολύτως τιποτα. Ατομικά ή συλλογικα. Και περιμένετε απλώς να είσαστε ο επόμενος , για να φωναξετε.
Ευχαριστήριο : Σήμερα (14:19)
Τι έγινε ρε παιδιά? - Μέχρι προχθές δεν προλαβαίναμε να διαβάζουμε ευχαριστήρια από τους πολίτες και συγχαρητήρια από τους πολιτικούς.
Δεν πρέπει να αναφέρεσαι στον υπουργό : Σήμερα (14:19)
Ως κύριο - Αλλά ως ΚΛΌΟΥΝ...
Ανώνυμη : Σήμερα (14:19)
Ρε ξύλο θέλουν όλοι τους - Όταν πάς για εξέταση και σου λέει ή άλλη στους υπέρηχους."φύγετε δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με σάς τώρα έχει τουρίστες το νησί ή 84 χρόνο γυναίκα της λέει τί ήρθες νά κανείς εδώ τραβά σπίτι σου νά πεθάνεις!!!" Τότε δεν χρειάζονται ξύλο;;;Πείτε μου εσείς εάν ήταν οι γονείς σας σέ μία τέτοια περίπτωση τί θα κάνατε;;
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ Η ΒΟΜΒΑ - ΑΥΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΗΝΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ. ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ .ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΗΜΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ Η ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΙΑΤΡΟΥΣ.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
ΔΙΚΑΣΤΕςΣ - Καλό είναι να φωνάζουμε όλοι μαζί για την λειτουργία του Νοσοκομείο όμως θα πρέπει να δούμε και τις συνθήκες που ζητάμε από τους Ιατρούς να ανταπεξέλθουν σε προϊστορικές καταστάσεις να ανταπεξέλθουν σε εφημερίες πολλές φορές 48 ωρών . Στις φυλακές μετά από μια διανυκτέρευση έχουν 2 ημέρες ρεπό. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την απώλεια της ανθρώπινης ζωής. Όμως πριν προτρέχουμε και δείχνουμε και να κατηγορούμε γενικά και αορίστως θα πρέπει να εξετάζουμε και την άλλη πλευρά.
Αλαχιωτης: Σήμερα (14:19)
Αα - Η λέξη "νοσοκομείο" είναι ουσιαστικό, αρσενικού γένους, και αναφέρεται σε ένα δημόσιο ίδρυμα όπου νοσηλεύονται ασθενείς και τραυματίες. Προέρχεται από την ελληνική λέξη "νόσος" (ασθένεια) και το αρχαίο ρήμα "κομέω-ώ" (περιποιούμαι), που σημαίνει "φροντίζω".
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Νησί του Ιπποκράτη. - σας ενημερώνω ότι αν δεν διορθωθούν τα πράγματα μόνο με την παρουσία των Αγροτικών που προσπαθούν να μάθουν και τους αφήνουν στο έλεος χωρίς παρουσία γιατρού θα θρηνήσουμε και άλλους συνδημότες μας. Το βάρος είναι στην Διοίκηση που αφήνει το Νοσοκομείο χωρίς να υπάρχει γιατρός. Δυστυχώς αυτά που συμβαίνουν στην Κω κάνουν τους ιατρούς να μην θέλουν να έρθουν στο νησί.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Α - Για να γίνει εισαγωγή χρειάζεται παθολόγος πού δεν υπάρχει. Εγώ πλήρωσα εξωτερικό παθολογο 50 ε για την εισαγωγή και κάθε μέρα πλήρωνα για την νοσηλεία.
TK18: Σήμερα (14:19)
νοσοταφειο - συλλυπητηρια στον εκλιποντα, εννοειται οτι δεν επρεπε να φυγετε ετσι, να ζητουσατε πληρη καρδιολογικο ελεγχο , επισης γιατι δεν πηγατε αμεσσως σε εξωτερικο δικο σας καρδιολογο ? εννοειται δεν θα εμπιστευτω την αγροτικη γιατρο του νοσοκομειου, μια εξεταση τροπονινης θα εσωζε τον ανθρωπο , πολυ κριμα. τωρα απο τετοια τομαρια τυπου αδωνη δεν νομιζω να περιμενετε και πολλα
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
ΜΟΝΟ ΦΩΤΟΓΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ. - ΑΠΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ Η ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟ .
Κως: Σήμερα (14:19)
Κάντε κάτι πεθαίνει ο κόσμος - Επιτέλους πάρτε ληγω σοβαρά τα πράγματα!!!!!
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
κως - νοοκομειο για φωτογραφιες. γιατροι στα επειγοντα ασχετοι. πονος στον αυχενα και στο σαγονι, και τουδοσαν ζαναξ. που σπουδασαν στη ρουμανια στη βουλγαρια η τη ζιμπαμπουε; ο κατα τα αλλα δραστηριος προεδρος να κανει ΕΔΕ, και ο καθε κατεργαρης στον παγκο του. δεν μπορει η ανευθυνοτητα και η ασχετοσυνη να στοιχιζουν ζωες.
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Κωα - Θα πρέπει να είναι πιο υπεύθυνοι στην δουλειά τους! Κάτι πρέπει να γίνει.....
Ανώνυμος: Σήμερα (14:19)
Επιτέλους - Μπράβο στην οικογένεια που προχωράει στην καταγγελία καιρός να ξυπνήσουν όλοι προχωρήστε και άλλοι σε καταγγελίες μήπως και αλλάξει κάτι μια φορά σε αυτή την χώρα το καθεστώς της εγκληματικής οργάνωσης θα πέσει άλλοι ονειρεύονται νέο νοσοκομείο αν είναι δυνατόν
Ιπποκράτης ο Κώος : Σήμερα (14:19)
Ασθενής - Έχουν δίκιο. εκεί είναι ένα νηπιαγωγείο ειρωνεύονται κοροϊδεύουν περιγελούν και όλες και όλοι θα πρέπει να ξανά πάνε Πανεπιστήμιο. Από ιατρικές και φαρμακευτικές γνώσεις και συμπεριφορά χρειάζονται ανανέωση. Αλλά ο κόσμος δεν μιλάει γιατί τους έχει ανάγκη.
ΚΩΑ: Σήμερα (14:19)
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ... - ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΑΝ ΔΙΑΚΟΜΗΣΤΙΚΕ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.ΑΡΧΙΚΑ,ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΞΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ????
Miki: Σήμερα (14:19)
Adiaforos - KAla kanune

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Καταγγελία της οικογένειας του εκλιπόντος Μ. Τζόγια για αμέλεια και αδιαφορία προς το νοσοκομείο Κω και τον Υπ. Υγείας Α. Γεωργιάδη

01/12/2025
5004 Εμφανίσεις
37 Σχόλια

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 37
Αγγελοπουλος Ιωάννης
Αγγελοπουλος Ιωάννης 05/12 - 17:50
Συνταξιούχος
Συλλυπητήρια στην οικογένεια και καλό κουράγιο και καλό του ταξίδι στον άλλο κόσμο …..!!!Δεν είμαι γιατρός ,είμαι σε μια ηλικία που γνωρίζω ότι μια πολύ βασική μου αναγκη είναι η ιατρική περίθαλψη Για αυτό θα τολμήσω να εκφράσω ορισμένες σκέψεις .Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα όλα τα σχόλια και τρόμαξα γιατί είναι όλα ανώνυμα , γιατί δεν εκφράζετε την γνώμη σας με όνομα υπάρχει ίσως φόβος η τι στο καλό είναι ο λόγος που τα σχόλια είναι ανώνυμα ??? Και τώρα στο θέμα πριν μερικές εβδομάδες διάβασα στην σελίδα σας τους πανηγυρισμούς από τους αιρετούς πολιτικούς άρχοντες του νησιού μας το χτίσιμο ενός Καινούργιου νοσοκομείου , και είχα επώνυμα την γνώμη μου ότι όταν το υπάρχον νοσοκομείο λειτουργεί όπως περιγράψατε όλοι ,το καινούργιο θα είναι μόνο ευκαιρία για το μεγάλο φαγοπότι στα δικά τους παιδιά , όταν τα πάντα γίνονται υπό τον έλεγχο του νεκροθάφτη του ΕΣΥ κυρίου Γεωργιάδη που έχει επιβάλει έναν γνωστό στόχο στον τομέα της υγείας ….!!!! Και για το γεγονός με λύπη δεν άκουσα από τους δυο γιατρούς η αυτούς που μπορούν να εκτιμήσουν το θέμα ότι κάτι δεν έγινε σωστά και έγιναν λάθη που είναι απαράδεκτα , και άσχετοι έριξαν και προσωπική ευθύνη στον αποθανόντα απαράδεκτο κατά την γνώμη μου ….!!!!Πρέπει όλοι μας να γνωρίζουμε ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό και δεν θελουμε να κατηγορήσουμε κανέναν αλλά δεν πρέπει περιμένουμε να γίνει σε λίγο πάλι κάτι ανάλογο , και ότι αυτοί που έχουν θέση ευθύνης και οι γιατροί μας δεν επιτρέπετε να ανέχονται και να αποδέχονται πολιτικές που κάνουν την ζωή τους δύσκολη και την δικιά μας σαν ασθενείς αδύνατη ….??? Ο Hippokrates θα ντρεπόταν γιατί λέμε ότι η ΚΩΣ είναι το Νησί του Με φιλικούς χαιρετισμούς Α Γ
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/12 - 10:31
ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΠΙΛΟΤΟ
ΕΒΑΛΑΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟ ΠΙΛΟΤΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΙΛΟΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΛΑΝΕ . ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΩ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΝΟΙΑ .
Ανώνυμος
Ανώνυμος 03/12 - 08:54
Μυαλά τις πούλας!
Το νοσοκομείο το διαχειρίζονται ΚΟΤΕΣ!!!Εδώ καί πολλές δεκαετίες!!! Άχρηστοι! Διά αυτούς τους λόγους γκρέμισμα με Πούλτοζες θέλει!!!Και διακοπή εισφορών γειά την υγεία των πολιτών!!!Προς ΤΙ????Οι φόροι??? Υγείας???
Ανώνυμος
Ανώνυμος 02/12 - 19:45
Στο ίδιο έργο θεατές
Βρείτε μια επιστολή - άρθρο ενός Ιατρού που είχε διατελέσει αγροτικός Ιατρός στο παρελθόν και αναδημοσιευσετο. Αναλύει την κατάσταση εκ των έσω με κάθε λεπτομέρεια. Συλλυπητήρια στους συγγενείς του θανόντος.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 02/12 - 17:40
Απλή λογική
Μέχρι και τώρα ανευθυνότητα προσπαθούν να μας πουν ότι ευθύνεται ο μαθητευομενος που ήσασταν εσείς κύριοι να τους ελέγχετε και να τους καθοδηγείται. Εσείς πρέπει να του δείχνετε και να τους διορθώνετε πριν τις τελικές αποφάσεις. Είσαστε άφαντοι και τώρα και πριν όπως πάντα θα προσπαθήσουν να αποδώσουν ευθύνες σε ανθρώπους που δεν είχαν την ευθύνη. Ζητήστε ή να κλείσει το Νοσοκομείο και τα έξοδα του να δίνονται στους Δημότες να πηγαίνουν σε ιδιώτες ή φροντίστε να έρθουν γιατροι οι οποίοι θα πληρώνονται σωστά για να μένουν. Τα λεφτά για την ανέγερση του νέου νοσοκομείου να δοθούν για στελέχωση γιατρών του Νοσοκομείου και του Κέντρου υγεία της Αντιμαχειας .κτίρια υπάρχουν γιατροι δεν υπάρχουν.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 02/12 - 16:33
Κύριοι
Επιβάλλεται στα ξενοδοχεία! Ανάλογα με τον αριθμό των κλινών τούς! Φορολόγηση στούς ιδιοκτήτες η ειδικό φόρο γειά την υγεία!!!Και άμεσα θά οικονομηθουν παχτολοί χρημάτων που έχουν ανάγκη!Και οι κάτοικοί όπως και επισκέπτες του νησιού!!! Αλλά πότε είχε άνδρες με μυαλά καί παντελόνια σέ αυτό τον τόπο!!! Κουνήστε τούς πισινούς και τα μυαλά σάς! Άλλες χώρες έχουν υποδιαιστερες οικονομικές δυνατότητες!!! Αλλά λαμπρές υγειονομικές υπηρεσίες!!!
Ιατρός
Ιατρός 02/12 - 11:00
το διαχρονικό πρόβλημα του νοσοκομείου
Εγραψα κάποιες σκέψεις πριν (δεν ξέρω αν αναρτηθούν...)αλλα θα επιθυμούσα να προσθέσω κάτι τελευταίο χωρίς να καταχραστώ την οικονομία του χώρου και την υπομονή σας... Μην αποδίδετε ευθύνη στον Δκτη του Νοσοκομείου. Ο κος Φανιός κάνει ότι μπορεί διοικητικά , με ότι του έχουν διαθέσει. Και είναι σίγουρο ότι προσπαθεί για το καλύτερο χωρίς προσωπικό όφελος, αλλά οι δυνατότητες΄του είναι περιορισμένες.Δεν δύναται να εκπαιδεύσει ιατρούς, και κυρίως δεν μπορεί να λάβει πολιτικές αποφάσεις, ούτε να προσλάβει ιατρούς οι οποίοι θα αποχωρήσουν στο πρώτο τρίμηνο πρόσληψής τους...Ο κος Γεωργιάδης είναι αυτός που μπορεί να λύσει το πρόβλημα άμεσα, διορίζοντας ιατρούς με καθεστώς πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, με ανάλογους μισθούς, επιβάλλοντας στις ξενοδοχειακές μονάδες του νησιού να εισφέρουν ανάλογα με τον αριθμό των κλινών τους στη λειτουργία του Νοσοκομείου.Αγαπητέ Νίκο μπορεί να έχεις τη καλύτερη προαίρεση, αλλά είπαμε η απόφαση είναι ΜΟΝΟ πολιτική...
Ιατρός
Ιατρός 02/12 - 10:08
το διαχρονικό πρόβλημα του νοσοκομείου
Σε όλο τον κόσμο ο καθρέφτης και η πραγματική απεικόνιση της λειτουργίας του κάθε νοσοκομείου είναι τα επείγοντα. Στο αντίστοιχο αγγλικό ΕΣΥ (NHS) δε όταν λειτουργούσε ως παγκοσμιο πρότυπο(προ 30ετίας...), είχαν οργανώσει τα ΤΕΠ ως ξεχωριστή κλινική(admission unit) στελεχωμένη από ιατρούς παθολογικής και χειρουργικής ειδικότητας(βάσει της φύσης της πλειονότητας των παθολογικών-χειρουργικών περιστατικων), νοσηλευτές και δυνατότητα 24ωρης παραμονής(παρακολούθηση καρδιακων δεικτων, ΗΚΓ, test κοπώσεως) και ακολούθως εισαγωγή ή έξοδος του ασθενούς. Περιττό να αναφέρω ότι οι ιατροί αυτοί ήταν οι καλύτερα αμειβόμενοι-ακόμη και οι locum ιατροί αμείβονταν με 30% επιπλέον της αμοιβής τους- λόγω της ευθύνης της εργασίας τους. Το διαχρονικό πρόβλημα λειτουργίας του Νοσοκομείου της Κω είναι γνωστό και η λύση του προφανέστατη. Δεν μπορεί να βρεθεί ιατρός (ειδικός) που να εργάζεται με 2000 ή 2500 ευρώ το μήνα με 5 και 6 εφημερίες, έχοντας ανα πάσα στιγμή επικρεμάμενη επί της κεφαλής του τη δαμόκλειο σπάθη ιατρικού σφάλματος, (συχνά άλλων) και χωρίς τη παραμικρή νομική προστασία, σφάλμα το οποιο δυνητικά μπορεί να τον καταστρέψει. Την ίδια δε στιγμή συνάδελφοί του να πλουτίζουν από το εξωτερικό τους ιατρείο, λίγα μέτρα μόλις από το νοσοκομείο χωρίς τη παραμικρή ευθύνη,(καθόσον η παρότρυνση όταν υπάρξει δυσκολία και η αμοιβή έχει δοθεί, είναι γνωστή... πήγαινε στο νοσοκομείο...). Η πρακτική αυτή δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στον δυτικό κόσμο. Πουθενα ασφαλιστική εταιρεία ή κρατικός φορέας δεν αποζημιώνει ιατρούς χωρίς να έχουν ολοκληρώσει τη περίθαλψη του ασθενούς. Στη Γαλλία δε όπου και εκεί υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης κάποιων επαρχιακών νοσοκομείων, όποιος ιατρός αποφασίσει να πάει στη περιοχή( το κόστος δημιουργίας ιδιωτικού ιατρείου δε δεν είναι καθόλου τσάμπα, αλλά υπολογίζεται στα 100-200.000 ευρώ και αποδίδεται στη κοινότητα), ό ιατρός αυτός είναι υποχρεωμένος να εργαστεί ΚΑΙ στο νοσοκομείο. Η κατάσταση που επικρατεί στη πατρίδα μας δεν υπάρχει πουθενά αλλου στο κόσμο. Απλά οι τοπικοί decision-policy makers τρομάρα τους, θεωρούν(ατομική σωτηρία γαρ...) ότι θα τη γλυτώσουν. Λυπάμαι που δεν συμφωνώ... Υ.Γ Συλλυπητήρια στους οικείους του θανόντος.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 02/12 - 09:45
Αυτός ο καινούργιος διοικητής!!!
Συνέχεια φωτογραφίες με καινούργιους γιατρούς και νοσηλευτές βγάζει!!! Αλλά Από διοίκηση και οργάνωση του νοσοκομείου! Φαίνεται ότι έχει μεσάνυχτα!!!
Ανώνυμος
Ανώνυμος 02/12 - 08:30
Αγροτικοί γιατροι στα επειγοντα
Προφανώς αμα εχεις πάντα στα επειγοντα νοσοκομείου αγροτικούς γιατρούς ....

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ