Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us

Τελευταία σχόλια

Ανώνυμος: Σήμερα (17:25)
. - Πολύ κρίνετε χωρίς να γνωρίζετε. Εγώ που γνωρίζω έχω να πω ότι ο γονιός ποτέ δεν σηκώσε το χέρι του και ποτέ δεν την έβρισε. Σε αντίθεση με εκείνη που πάντα το μόνο ξέρει ειναι να εκφοβίζει τα παιδιά και όχι να τα βοηθάει. Και όπως έχει και στο παρελθόν της διάφορα τέτοια πράγματα από άλλους γονιούς που γνωρίζω, έχω να πω ότι αυτή η καθηγήτρια, Θεός να την κάνει, είναι ακατάλληλη να διδάσκει στο σχολείο.Παντως το εργακι της μια χαρα το επαιξε και αυτην την φορα.
Ανωνυμος: Σήμερα (17:25)
. - Αυτο που εχω να πω εγω που ημουν μπροστα σε ολο αυτο. Ο γονιος εχει δικαιο και δεν εβρισε ουτε χτυπησε την καθηγητρια ο θεος να την κανει.Που το μονο που ξερει ειναι να εκφοβιζει μαθητες ωστε να κανουν αυτο που θελει εκεινη.Δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η δευτερη φορα που το κανει το εχει ξανα κανει πολλες φορες και στο παρελθον.Και καλυτερα να μην κρινετε εσεις που γραφετε σχολια γιατι απο αυτα που γραφει τιποτα δεν ειναι αληθεια οποιος ειναι εξω απο τον χωρο πολλα τραγουδια λεει.
Γονεας: Σήμερα (17:25)
Οντως?? - Η ΕΛΜΕ και ολοι εσεις που κραζετε μαθετε πρωτα τι προβληματα δημιουργει η συγκεκριμενη καθηγητρια και ΑΝ τα γεγονοτα που διαβαζετε ειναι αληθινα. Την εχει γλιτωσει απο πολλους γονεις εως τωρα. Θεωρειτε οτι ολοι εχουν αδικο? Ειναι προκλητικη. Σε σοβαρα και πραγματικα γεγονοτα η ΕΛΜΕ ειναι ΑΠΩΝ. Τωρα σας ηρθε να βγαζετε ανακοινωσεις?
Ανώνυμος: Σήμερα (17:25)
Τι να πω - Εγω οταν μας δημιουργησε προβλημα ο Λυκειαρχης με τον εγγονο μου πηρα στην Ροδο και οταν δεν συμμορφωθηκε καιτην αλλη μερα το εβγαλε εξω απο το κτηριο ανηλικο παιδι τοτε αστυνομια για εκθεση ανηλικου και τελος ταχτοποιήθηκε .Ο λογος; Πολιτικά σε διαφορετικες παρατάξεις και ξεσπασε στο παιδι
Ανώνυμος: Σήμερα (17:25)
τεραστια ευθυνη εχουν οι γονεις - Οι γονεις μεγαλωνουν παιδια που αφενος δεν εχουν μαθει να ζουν σε περιβαλλον με κανονες, αφετερου περνουν απο μικρα τοσες ωρες στο κινητο (που εσεις τους δινετε) διαμορφωνοντας ετσι μια διαστρεβλωμενη εικονα για το πώς οι ανθρωποι πρεπει να συναλλασσονται και να συνυπαρχουν... και αυτα τα παιδια θα γινουν οι αυριανοι πολιτες που θα πρεπει να υπακουουν στους κανονες της δουλειας και στους νομους και θα πρεπει να συνδιαλεγονται με συναδελφους τους, με γειτονες τους, με υπαλληλους εξυπηρετησης , με , με..... κανετε κακο στα παιδια και δεν το καταλαβαινετε... αν σας τρομαζει μια φορα το πώς εχει γίνει ο κόσμος σημερα, να σας τρομαζει 10 για το πώς θα ειναι σε 5 χρονια απο σημερα..... ο εκπαιδευτικος δεν εχει να διαχειριστει 1-2 ζωηρους μαθητες,, μιλαμε για τη μιση ταξη πλεον να μην αφηνει τον εκπαιδευτικο να κανει μαθημα γιαιτι καλειται να διαχειριστει 10-12 μαθητες με απρεπη και ασεβη συμπεριφορα και υστερα αναρωτιεστε γιατι παιρνουν αδειες συνεχεια και παραπονιεστε για τα κενα... να γιατι.... γιατι το περιβαλλον της ταξης που οι ιδιοι οι μαθητες δημιουργουν ειναι ακρως τοξικο και αρα ψυχοφθορο.
Ανώνυμος: Σήμερα (17:25)
. - Στο τέλος δεν θα θέλουν να διορίζονται δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί θα φοβούνται μην φάνε ξύλο από γονείς και μαθητές! Ηρεμηστε λίγο , βάλτε στα παιδιά σας όρια !
Ανώνυμος: Σήμερα (17:25)
Έχουν μεγάλη ευθύνη οι Διευθυντές και οι καθηγητες - Ευθύνη της πολιτείας ειναι να μαθαίνουν και τα παιδια γράμματα. Η κατάσταση στα Λύκεια εχει παραγίνει. Πολλοί εκ των καθηγητών είτε απουσιάζουν συνεχώς με αποτέλεσμα τα παιδια να μην βγάζουν την ύλη ενώ ειναι αντιμέτωπα με την τράπεζα θεμάτων, με άμεσο κίνδυνο να εξεταστούν σε ύλη που δεν την εχουν διδαχτεί και φυσικά να πατώσουν. Επίσης ευθύνη ύλης πολιτείας ειναι να εχει και καθηγητές καταρτισμένους που θα μπορούν να μεταφέρουν στα παιδιά γνώσεις και αγάπη για το μάθημα που τους διδάσκουν! Τέλος ευθύνη της πολιτείας ειναι να εξασφαλίσει ότι τα παιδιά θα διδαχθούν με επάρκεια την ύλη τους και όχι πι καθηγητές στην τάξη να βασίζονται στα φροντιστήρια και να ξενοιάζουν. Αβ συνεχώς προωθούν την παραπαιδεία και βασίζονται σε αυτή το μπάχαλο του λυκείου, δεν θα πάξει ποτε οι σταγόνες εχουν προ πολλού ξεχείλισε το ποτήρι.
ΓΟΝΕΑΣ: Σήμερα (17:25)
ΓΟΝΕΑΣ - Μάλλον η καθηγήτρια έχει πρόβλημα με την απαράδεκτη συμπεριφορά της απέναντι σε παιδιά που στοχοποιεί και χρησιμοποιεί την ιδιότητα της προκαλώντας τους εκφοβισμό και ψυχολογική βία. Οταν νοιώθεις το παιδί σου να απειλείται μέσα στο σχολικό περιβάλλον, και δεν μπορεί να αντιδράσει φοβούμενο!!!! τι θα κάνει ο γονέας? Θα πάρει το λόγο να υπερασπιστεί το παιδί του , που με τόσο κόπο μεγαλώνει. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια έχει δημιουργήσει πολλές φορές παρόμοια περιστατικά με παιδιά .Είναι ακατάλληλη για αυτό το επάγγελμα.
Γονιός : Σήμερα (17:25)
Ντροπή - Όταν χρησιμοποιείς λεκτική και σωματική βία χάνεις το δίκιο σου (αν βέβαια έχεις δίκιο). Όταν έχεις πρόβλημα με εκπαιδευτικούς κάνεις καταγγελία στο σχολείο και στη Ρόδο. Μπορείς να βάλεις και δικηγόρο. Ότι άλλο κάνεις θα είσαι πάντα αυτός που φταίει. Η βία δεν έχει θέση στα σχολεία και δεν έχει θέση πουθενά, ούτε στο σπίτι ούτε στη δουλειά. Ντροπή για αυτόν τον γονιό που μάλιστα έχει διατελέσει ...............

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

×

Επίθεση γονέα σε καθηγήτρια Λυκείου της Κω - Καταγγελία από την Β’ ΕΛΜΕΔ

05/05/2026
1945 Εμφανίσεις
9 Σχόλια

Το  Δ.Σ. της Β΄ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου καταδικάζει   και καταγγέλλει την επίθεση , λεκτική και σωματική , που δέχτηκε καθηγήτρια σε Λύκειο της Κω , από γονέα ο οποίος επέδειξε απαράδεκτη και τραμπούκικη συμπεριφορά απέναντί της . Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και την συμπαράσταση μας στην συναδέλφισσα η οποία δέχτηκε αυτή την επιθεση στο χώρο δουλειάς της. 

Το σωματείο της , η Β΄ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου θα την στηρίξει με κάθε τρόπο,  σε όποιο επίπεδο χρειαστεί.

Το ίδιο οφείλει να κάνει και η διοίκηση (ΔΔΕ , Διευθύνσεις σχολείων) σε κάθε ανάλογη περίπτωση  χωρίς ολιγωρίες και ταλαντεύσεις. Είναι όμως ,πρώτα απ΄όλα, ευθύνη και υποχρέωση της Πολιτείας να μην αφήνει εκτεθειμένους τους/τις εκπαιδευτικούς  που πολλές φορές , προσπαθώντας να επιτελέσουν τον παιδαγωγικό τους ρόλο   αντιμετωπίζουν   συμπεριφορές απαράδεκτες  οι οποίες, βεβαίως είναι καταδικαστέες και από την συντριπτική πλειοψηφία των γονέων.


Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 9
Ανώνυμος
Ανώνυμος 08/05 - 22:55
.
Πολύ κρίνετε χωρίς να γνωρίζετε. Εγώ που γνωρίζω έχω να πω ότι ο γονιός ποτέ δεν σηκώσε το χέρι του και ποτέ δεν την έβρισε. Σε αντίθεση με εκείνη που πάντα το μόνο ξέρει ειναι να εκφοβίζει τα παιδιά και όχι να τα βοηθάει. Και όπως έχει και στο παρελθόν της διάφορα τέτοια πράγματα από άλλους γονιούς που γνωρίζω, έχω να πω ότι αυτή η καθηγήτρια, Θεός να την κάνει, είναι ακατάλληλη να διδάσκει στο σχολείο.Παντως το εργακι της μια χαρα το επαιξε και αυτην την φορα.
Ανωνυμος
Ανωνυμος 08/05 - 22:43
.
Αυτο που εχω να πω εγω που ημουν μπροστα σε ολο αυτο. Ο γονιος εχει δικαιο και δεν εβρισε ουτε χτυπησε την καθηγητρια ο θεος να την κανει.Που το μονο που ξερει ειναι να εκφοβιζει μαθητες ωστε να κανουν αυτο που θελει εκεινη.Δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η δευτερη φορα που το κανει το εχει ξανα κανει πολλες φορες και στο παρελθον.Και καλυτερα να μην κρινετε εσεις που γραφετε σχολια γιατι απο αυτα που γραφει τιποτα δεν ειναι αληθεια οποιος ειναι εξω απο τον χωρο πολλα τραγουδια λεει.
Γονεας
Γονεας 06/05 - 09:37
Οντως??
Η ΕΛΜΕ και ολοι εσεις που κραζετε μαθετε πρωτα τι προβληματα δημιουργει η συγκεκριμενη καθηγητρια και ΑΝ τα γεγονοτα που διαβαζετε ειναι αληθινα. Την εχει γλιτωσει απο πολλους γονεις εως τωρα. Θεωρειτε οτι ολοι εχουν αδικο? Ειναι προκλητικη. Σε σοβαρα και πραγματικα γεγονοτα η ΕΛΜΕ ειναι ΑΠΩΝ. Τωρα σας ηρθε να βγαζετε ανακοινωσεις?
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/05 - 15:20
Τι να πω
Εγω οταν μας δημιουργησε προβλημα ο Λυκειαρχης με τον εγγονο μου πηρα στην Ροδο και οταν δεν συμμορφωθηκε καιτην αλλη μερα το εβγαλε εξω απο το κτηριο ανηλικο παιδι τοτε αστυνομια για εκθεση ανηλικου και τελος ταχτοποιήθηκε .Ο λογος; Πολιτικά σε διαφορετικες παρατάξεις και ξεσπασε στο παιδι
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/05 - 15:13
τεραστια ευθυνη εχουν οι γονεις
Οι γονεις μεγαλωνουν παιδια που αφενος δεν εχουν μαθει να ζουν σε περιβαλλον με κανονες, αφετερου περνουν απο μικρα τοσες ωρες στο κινητο (που εσεις τους δινετε) διαμορφωνοντας ετσι μια διαστρεβλωμενη εικονα για το πώς οι ανθρωποι πρεπει να συναλλασσονται και να συνυπαρχουν... και αυτα τα παιδια θα γινουν οι αυριανοι πολιτες που θα πρεπει να υπακουουν στους κανονες της δουλειας και στους νομους και θα πρεπει να συνδιαλεγονται με συναδελφους τους, με γειτονες τους, με υπαλληλους εξυπηρετησης , με , με..... κανετε κακο στα παιδια και δεν το καταλαβαινετε... αν σας τρομαζει μια φορα το πώς εχει γίνει ο κόσμος σημερα, να σας τρομαζει 10 για το πώς θα ειναι σε 5 χρονια απο σημερα..... ο εκπαιδευτικος δεν εχει να διαχειριστει 1-2 ζωηρους μαθητες,, μιλαμε για τη μιση ταξη πλεον να μην αφηνει τον εκπαιδευτικο να κανει μαθημα γιαιτι καλειται να διαχειριστει 10-12 μαθητες με απρεπη και ασεβη συμπεριφορα και υστερα αναρωτιεστε γιατι παιρνουν αδειες συνεχεια και παραπονιεστε για τα κενα... να γιατι.... γιατι το περιβαλλον της ταξης που οι ιδιοι οι μαθητες δημιουργουν ειναι ακρως τοξικο και αρα ψυχοφθορο.
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/05 - 08:28
.
Στο τέλος δεν θα θέλουν να διορίζονται δάσκαλοι και καθηγητές, γιατί θα φοβούνται μην φάνε ξύλο από γονείς και μαθητές! Ηρεμηστε λίγο , βάλτε στα παιδιά σας όρια !
Ανώνυμος
Ανώνυμος 05/05 - 08:11
Έχουν μεγάλη ευθύνη οι Διευθυντές και οι καθηγητες
Ευθύνη της πολιτείας ειναι να μαθαίνουν και τα παιδια γράμματα. Η κατάσταση στα Λύκεια εχει παραγίνει. Πολλοί εκ των καθηγητών είτε απουσιάζουν συνεχώς με αποτέλεσμα τα παιδια να μην βγάζουν την ύλη ενώ ειναι αντιμέτωπα με την τράπεζα θεμάτων, με άμεσο κίνδυνο να εξεταστούν σε ύλη που δεν την εχουν διδαχτεί και φυσικά να πατώσουν. Επίσης ευθύνη ύλης πολιτείας ειναι να εχει και καθηγητές καταρτισμένους που θα μπορούν να μεταφέρουν στα παιδιά γνώσεις και αγάπη για το μάθημα που τους διδάσκουν! Τέλος ευθύνη της πολιτείας ειναι να εξασφαλίσει ότι τα παιδιά θα διδαχθούν με επάρκεια την ύλη τους και όχι πι καθηγητές στην τάξη να βασίζονται στα φροντιστήρια και να ξενοιάζουν. Αβ συνεχώς προωθούν την παραπαιδεία και βασίζονται σε αυτή το μπάχαλο του λυκείου, δεν θα πάξει ποτε οι σταγόνες εχουν προ πολλού ξεχείλισε το ποτήρι.
ΓΟΝΕΑΣ
ΓΟΝΕΑΣ 05/05 - 07:58
ΓΟΝΕΑΣ
Μάλλον η καθηγήτρια έχει πρόβλημα με την απαράδεκτη συμπεριφορά της απέναντι σε παιδιά που στοχοποιεί και χρησιμοποιεί την ιδιότητα της προκαλώντας τους εκφοβισμό και ψυχολογική βία. Οταν νοιώθεις το παιδί σου να απειλείται μέσα στο σχολικό περιβάλλον, και δεν μπορεί να αντιδράσει φοβούμενο!!!! τι θα κάνει ο γονέας? Θα πάρει το λόγο να υπερασπιστεί το παιδί του , που με τόσο κόπο μεγαλώνει. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια έχει δημιουργήσει πολλές φορές παρόμοια περιστατικά με παιδιά .Είναι ακατάλληλη για αυτό το επάγγελμα.
Γονιός
Γονιός 05/05 - 06:46
Ντροπή
Όταν χρησιμοποιείς λεκτική και σωματική βία χάνεις το δίκιο σου (αν βέβαια έχεις δίκιο). Όταν έχεις πρόβλημα με εκπαιδευτικούς κάνεις καταγγελία στο σχολείο και στη Ρόδο. Μπορείς να βάλεις και δικηγόρο. Ότι άλλο κάνεις θα είσαι πάντα αυτός που φταίει. Η βία δεν έχει θέση στα σχολεία και δεν έχει θέση πουθενά, ούτε στο σπίτι ούτε στη δουλειά. Ντροπή για αυτόν τον γονιό που μάλιστα έχει διατελέσει ...............

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ